ChristenUnie presenteert divers team voor Leidschendam, Stompwijk en Voorburg

ChristenUnie Leidschendam-Voorburg (vierkant).png
Door ChristenUnie Leidschendam-Voorburg op 11 januari 2022 om 08:23

ChristenUnie presenteert divers team voor Leidschendam, Stompwijk en Voorburg

ChristenUnie Leidschendam-Voorburg presenteert haar kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. De lijst kent een mengeling van nieuw talent en ervaren krachten.

Frank Wilschut lijsttrekker voor de ChristenUnie is trots op de lijst: “we hebben een mooi divers team uit de breedte van onze mooie gemeente waarmee we ons hoopvolle verhaal voor Leidschendam, Stompwijk en Voorburg uit kunnen dragen. Ik heb veel zin om met dit team de campagne in te gaan”

Na de lijsttrekker Frank Wilschut volgt op plek twee ras-Stompwijker en huidig commissielid Omgeving Coert Bregman. In het dagelijks leven werkzaam als certificeerder in de agrarische sector. Respectievelijk gevolgd door Robbert Jan de Vries (belangenbehartiger voor het christelijk onderwijs),  Robbert Mansens (MT-lid farmaceutische sector), Madelon Grant (Coördinator Samen Kerk in Nederland) en Laura Jeninga (Masterstudent Communicatie).

De lijst wordt geduwd door Eva Wielenga-Knoester, directeur van Stichting de Haven en Leendert Verheij, oud-president van het Gerechtshof in Den Haag.

Kandidaten CU LV