Verbinding tussen stad en buitengebied

Coert 2020.png
Door Coert Bregman op 28 februari 2022 om 20:07

Verbinding tussen stad en buitengebied

De ChristenUnie lanceert een gratis fietsroute en bijpassende film met daarin de hoogtepunten en kansen van het buitengebied. Zo wil de partij aandacht vestigen op het onontdekt potentieel van het buitengebied en stad en buitengebied met elkaar verbinden.

Meer dan de helft van onze gemeente bestaat uit het buitengebied. In alle aandacht voor Leidschendam en Voorburg is er daarnaast ook aandacht nodig voor het buitengebied. Dit houdt in: een bloeiende gemeenschap in Stompwijk, duurzame landbouw en mogelijkheden om te recreëren. De ChristenUnie vindt het nodig dat de gemeente hier meer regie op neemt. Er is nu nog te veel onontdekt potentieel!

Het buitengebied heeft veel in de aanbieding; geschiedenis, natuurbeleving en biedt kansen voor recreatie. In de film vestigt de ChristenUnie de aandacht op het buitengebied en krijgt u een beeld bij het vele moois. Om iedereen te verleiden het mooie Stompwijk en buitengebied zelf te ontdekken heeft de ChristenUnie daarnaast een fietsroute gemaakt met bijbehorende informatie en toelichting.

Op naar buiten, op naar ons buitengebied!

Fietsroute Buitengebied-Stompwijk